Kód: Vybrat vše
// *****************************************************************************
// Plugin: Mani Admin Plugin
//
// Jmeno souboru: mani_server.cfg
//
// Posledni update: 2009/07/21
//
// Popis: Toto je hlavni konfiguracni soubor pro zapnuti/vypnuti modulu
// a pro konfigurovani moznosti v ramci pluginu. Ve vychozim nastaveni
// jsou hlavni funkce vypnuty. U vetsiny casti je zapnuti/vypnuti
// modulu dostupne pres prvni prikaz pod napisem.
// (napriklad: mani_adverts, mani_stats, a dalsi).
// *****************************************************************************
// *****************************************************************************
// Obsah:
//
// Modul 01: Reklama
// Modul 02: Statistiky
// Modul 03: Statistiky Obeti
// Modul 04: Nejvice Poskozeni
// Modul 05: Teamkill Ochrana
// Modul 06: Vyhrazene Sloty
// Modul 07: Vysoky Ping Vyhazovac
// Modul 08: Adminske Zpravy O Akcich
// Modul 09: Chatova Spamovaci Ochrana
// Modul 10: Jednoduchy Auto-Vyrovnavac Tymu
// Modul 11: Zobrazeni Aktualniho Casu
// Modul 12: Nastaveni Hlasovani
// Modul 13: Filtrace Slov
// Modul 14: Nastaveni Zvuku
// Modul 15: Protokolovani Pluginu
// Modul 16: Smrtici Cary
// Modul 17: Anti-IP Prelud
// Modul 18: Reklama V Texturach Map
// Modul 19: Anti-Jmeno Hackovani
// Modul 20: Extra Spawnbody
// Modul 21: Sledovani Sprayovani
// Modul 22: Zahrivaci Kolo
// Modul 23: Menu Moznosti
// Modul 24: Vnejsi Protokolovani
// Modul 25: Ulozeni Skore
// Modul 26: Auto-Pripojovani
// Modul 27: STEAM_ID_PENDING Vyhazovac
// Modul 28: AFK Manager
// Modul 29: Sazkovy Modul
// Modul 30: Odmenovy Modul
// Modul 31: Cilovy Modul pro CSS
// Modul 32: Auto-Mapovy Modul
// Modul 33: Prikazova Spamovaci Ochrana
// Modul 34: Ruzne
// *****************************************************************************
echo "****** Executing mani_server.cfg ******"
// *****************************************************************************
// Modul 01: Reklama
//
// Popis : Reklama muze byt ve hre pouzita pomoci tohoto modulu soubezne s
// souborem adverts.txt ve slozce /cfg/mani_admin_plugin/
// *****************************************************************************
// Reklama 1 = zapnuto, 0 = vypnuto
mani_adverts 0
// Cas mezi zobrazovanim jednotlivych reklam
mani_time_between_adverts 120
// Povolit reklamu v chatu
mani_adverts_chat_area 1
// Povolit reklamu v levem hornim rohu (muze byt barevne)
mani_adverts_top_left 1
// Zde nastav barvu reklamy, defalutne je modra
// Cervena slozka barvy reklamy (255 = max)
mani_advert_col_red 0
// Zelena slozka barvy reklam (255 = max)
mani_advert_col_green 0
// Modra slozka barvy reklam (255 = max)
mani_advert_col_blue 255
// Toto nastaveni umoznuje urcit, jestlize reklamu uvidi vsichni hraci
// nebo jen mrtvi hraci. 0 = Vsichni hraci vidi reklamu, 1 = Jenom mrtvi
mani_advert_dead_only 0
// Povolit reklamu uprostred dolni casti obrazovky
// 1 = Zapnuto, 0 = Vypnuto
mani_adverts_bottom_area 1
// *****************************************************************************
// Modul 02: Statistiky
//
// Popis : Statistikovy modul je velmi jednoduchy hodnostici system zalozeny na 3 rozdilnych
// metodach vypoctu (definovano v mani_stats_calculate).
// *****************************************************************************
// 1 = Zapne statistiky, 0 = Vypne statistiky
mani_stats 0
// 0 = Prepocitavat jednou za mapu, 1 = Prepocitavat na konci kazdeho kola (Jen pro CSS)
mani_stats_mode 1
// Pocet dni od posledniho hracova pripojeni predtim, nez bude vymazan ze
// statistik
mani_stats_drop_player_days 5
// Tento prikaz definuje typ vypoctu statistik pro hodnoceni
// hracu
// 0 = Hodnoceni podle cistych zabitych hracu
// 1 = Hodnoceni podle zabiti:smrt pomeru
// 2 = Hodnoceni podle zabiti minus smrti
// 3 = Hodnoceni podle bodu (delta body = (smrt_body/zabiti_body) * nasobic
mani_stats_calculate 3
// Pocet zabitych hracu potrebnych pro prideleni hodnoceni hracovi
// Jestlize pouzivas zabiti:smrt pomer, tak by jsi mel nastavit vysoke cislo
mani_stats_kills_required 0
// Pocet zabiti a smrti, ktery je potreba pro ovlivneni obetnich bodu body samotneho
// utocnika. Toto zabranuje novemu hraci ovlivnovat body pravidelnemu hraci
// do doby, nez ziska urcite zkusenosti z hrani hry.
mani_stats_kills_before_points_removed 0
// Definuje jak dlouho bude menu 'top' zobrazeno, nez zmizi (5 - 30 sekund)
mani_stats_top_display_time 10
// Definuje, kdo vsechno uvidi tvoje hodnoceni, kdyz napises 'rank'
// 1 = Ukaze hodnoceni vsem hracum
// 0 = Ukaze hodnoce jen tomu hraci, ktery napise 'rank'
mani_stats_show_rank_to_all 0
// Definuje zpravu, ktera se ukaze hraci, kdyz napise 'rank' a statistiky jsou
// aktualne vypnute (muze byt prazdne)
// mani_stats_alternative_rank_message "www.mystats.com"
// Zapne zapisovani hodnoceni do textoveho souboru nazvaneho mani_ranks.txt pro export
// hodnoceni na web.
mani_stats_write_text_file 1
// Nastav v minutach, jak casto chces statistiky prepocitavat. Melo by byt pouzito
// u dlouhych map bez konce kol
// 0 = vypne opakovane prepocitavani, > 0 = cas v minutach mezi kazdym prepocitavanim
// hodnoceni
mani_stats_calculate_frequency 0
// Nastav v minutach, jak casto chces statistiky prepocitavat a zapisovat na disk.
// Melo by byt pouzito u dlouhych map bez konce kol
// 0 = vypnuto > 0 = cas v minutach mezi kazdym ulozenim a prepocitanim
// hodnoceni
mani_stats_write_frequency_to_disk 0
// Nastav 1, jestli se ma hodnoceni ukladat na Steam ID (default),
// Nastav 0, jestli nepouzivas Steam ID na serveru - hodnoceni se uklada na nick (Lan mod)
mani_stats_by_steam_id 1
// 1 = Zahrnout zabijeni botu do statistik
// 0 = Zabijeni botu se nezapocitava do statistik
mani_stats_include_bot_kills 0
// Nastaveni ubirani bodu ze statistiky
// Pocet dnu od posledniho pripojeni hrace, po kterem zacne ubirani bodu ze statistik
mani_stats_decay_start 2
// Pocet dni, po ktere bude ubirani bodu ze statistiky pokracovat
// Behem teto dobi klesnou body na 500. Pokud se hrac znovu pripoji
// budou jeho body obnoveny na puvodni uroven
mani_stats_decay_period 7
// Kdyz se hrac odpoji a pripoji, statisticky modul obnovy hracovy
// body zpet do plne vyse, jestlize je ubirani bodu zapnuto
// 0 = Neobnovovat body uplne, 1 = Obnovit body uplne
mani_stats_decay_restore_points_on_connect 0
// Jestli nastavis 1 obeti nikdy nebudou ztracet body jako v BF2
mani_stats_points_add_only 0
// Pocet dni predtim, nez hrac bude neviditelny v
// hodnoceni. Hrac nebude vymazan, pokud se
// vrati, tak jeho hodnoceni bude obnoveno.
mani_stats_ignore_ranks_after_x_days 21
// Nasobic pouzivany v kalkulaci bodu pro hodnoceni, defaultne je 5.0
mani_stats_points_multiplier "5.0"
// Nasobic pro ztratu bodu jako obet. Pokud chces, aby obeti
// ztratili polovinu bodu kvuli smrti, nastav tohle na "0.5" a dalsi
mani_stats_points_death_multiplier "1.0"
// Vaha zbrani pro CSS Statistiky
// Nastav vahu na 2.0 pro dvojnasobny pocet bodu ziskanych/ztracenych
// Nastav vahu na 0.5 pro polovicni pocet bodu ziskanych/ztracenych
mani_stats_css_weapon_ak47 "1.0"
mani_stats_css_weapon_m4a1 "1.0"
mani_stats_css_weapon_mp5navy "1.2"
mani_stats_css_weapon_awp "1.0"
mani_stats_css_weapon_usp "1.4"
mani_stats_css_weapon_deagle "1.2"
mani_stats_css_weapon_aug "1.0"
mani_stats_css_weapon_hegrenade "1.8"
mani_stats_css_weapon_xm1014 "1.1"
mani_stats_css_weapon_knife "2.0"
mani_stats_css_weapon_g3sg1 "0.8"
mani_stats_css_weapon_sg550 "0.8"
mani_stats_css_weapon_galil "1.1"
mani_stats_css_weapon_m3 "1.2"
mani_stats_css_weapon_scout "1.1"
mani_stats_css_weapon_sg552 "1.0"
mani_stats_css_weapon_famas "1.0"
mani_stats_css_weapon_glock "1.4"
mani_stats_css_weapon_tmp "1.5"
mani_stats_css_weapon_ump45 "1.2"
mani_stats_css_weapon_p90 "1.2"
mani_stats_css_weapon_m249 "1.2"
mani_stats_css_weapon_elite "1.4"
mani_stats_css_weapon_mac10 "1.5"
mani_stats_css_weapon_fiveseven "1.5"
mani_stats_css_weapon_p228 "1.5"
mani_stats_css_weapon_flashbang "5.0"
mani_stats_css_weapon_smokegrenade "5.0"
// Bonusove body pro CSS Hrace
mani_stats_css_bomb_planted_bonus "10"
mani_stats_css_bomb_defused_bonus "10"
mani_stats_css_hostage_rescued_bonus "5"
mani_stats_css_hostage_killed_bonus "-15"
mani_stats_css_vip_escape_bonus "4"
mani_stats_css_vip_killed_bonus "10"
// Bonusove body pro CSS Tymy
mani_stats_css_ct_eliminated_team_bonus "2"
mani_stats_css_t_eliminated_team_bonus "2"
mani_stats_css_ct_vip_escaped_team_bonus "10"
mani_stats_css_t_vip_assassinated_team_bonus "6"
mani_stats_css_t_target_bombed_team_bonus "5"
mani_stats_css_ct_all_hostages_rescued_team_bonus "10"
mani_stats_css_ct_bomb_defused_team_bonus "5"
mani_stats_css_ct_hostage_killed_team_bonus "1"
mani_stats_css_ct_hostage_rescued_team_bonus "1"
mani_stats_css_t_bomb_planted_team_bonus "2"
// Vaha zbrani for DODS Statistiky
// Nastav vahu na 2.0 pro dvojnasobny pocet bodu ziskanych/ztracenych
// Nastav vahu na 0.5 pro polovicni pocet bodu ziskanych/ztracenych
mani_stats_dods_weapon_amerknife "3.0"
mani_stats_dods_weapon_spade "3.0"
mani_stats_dods_weapon_colt "1.6"
mani_stats_dods_weapon_p38 "1.5"
mani_stats_dods_weapon_c96 "1.5"
mani_stats_dods_weapon_garand "1.3"
mani_stats_dods_weapon_m1carbine "1.2"
mani_stats_dods_weapon_k98 "1.3"
mani_stats_dods_weapon_spring "1.5"
mani_stats_dods_weapon_k98_scoped "1.5"
mani_stats_dods_weapon_thompson "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mp40 "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mp44 "1.35"
mani_stats_dods_weapon_bar "1.2"
mani_stats_dods_weapon_30cal "1.25"
mani_stats_dods_weapon_mg42 "1.2"
mani_stats_dods_weapon_bazooka "2.25"
mani_stats_dods_weapon_pschreck "2.25"
mani_stats_dods_weapon_frag_us "1.0"
mani_stats_dods_weapon_frag_ger "1.0"
mani_stats_dods_weapon_smoke_us "5.0"
mani_stats_dods_weapon_smoke_ger "5.0"
mani_stats_dods_weapon_riflegren_us "1.3"
mani_stats_dods_weapon_riflegren_ger "1.3"
mani_stats_dods_weapon_punch "3.0"
// Bonusove body pro DODS
mani_stats_dods_capture_point 4
mani_stats_dods_block_capture 4
mani_stats_dods_round_win_bonus 4
// *****************************************************************************
// Modu 03: Obetove Statistiky
//
// Popis : Obetove statistiky zobrazuji statistiky za obdobi, kdy
// jste byli nazivu
// *****************************************************************************
// Povolit pouziti obetovych statistiky
// 0 = vypnuto
// 1 = zapnuto
mani_show_victim_stats 0
// Nastav 1, jestli nechces videt poskozeni zpusobene tebou
mani_show_victim_stats_inflicted_only 0
// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim obetovych statistik,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou obetove statistiky zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = zadne 0, 1 = polovicni text 1, 2 = plny text 2, 3 = GUI mod
mani_player_settings_damage 0
// *****************************************************************************
// Modul 04: Nejvice poskozeni
//
// Popis : Tento maly modul pouze pro CSS ukazuje hrace, ktery zpusobil
// nejvetsi poskozeni jim zabitym hracum na konci kola
// *****************************************************************************
// Zapne zobrazovani hrace, ktery zpusobil nejvice poskozeni
mani_stats_most_destructive 0
// 0 = Podle zabiti a pak podle poskozeni, 1 = jenom podle poskozeni
mani_stats_most_destructive_mode 0
// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Nejvice poskozeni statistik,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou Nejvice poskozeni statistiky zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_player_settings_destructive 1
// *****************************************************************************
// Modul 05: Teamkill Ochrana
//
// Popis : Zde je misto, kde se nastavuji vsechny moznosti pro ochranu pred teamkillem a
// a pripadne tresty.
// *****************************************************************************
// Zapnout teamkill ochranu 1 = zapnuto 0 = vypnuto
mani_tk_protection 0
// Zapnout teamkill menu trestu 1 = zapnuto, 0 = vypnuto
mani_tk_forgive 1
// Cas po zacatku kola, kdy je zacatkova ochrana zanuta
mani_tk_spawn_time 5
// Definuje, jestli boti mohou vykonavat tresty za teamkill na ostatnich hracich (1 = zapnuto)
mani_tk_allow_bots_to_punish 1
// Definuje, jestli teamkill bota prida hraci dalsi teamkill poruseni
// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_tk_allow_bots_to_add_violations 0
// Pocet teamkill poruseni predtim, nez je hrac zabanovan
mani_tk_offences_for_ban 7
// Cas banu za teamkill v minutach, 0 = trvaly
mani_tk_ban_time 5
// Jestli nastavite 1, hrac dostane facku a jeho zbran odskoci, kdyz
// bude zranovat vlastni tym.
mani_tk_slap_on_team_wound 0
// Nastav, jake poskozeni zpusobi facka utocnikovy
mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0
// Jestli nastavite 1, ukazuje zranovani vlastniho tymu v chatu a vlastni zranovani vsech tymu
// jestlize jsi divak, 0 = normalni CSS styl
mani_tk_show_opposite_team_wound 1
// Definuje, jestli se hracovo teamkill poruseni zvetsi i kdyz mu bylo
// odpusteno (0 = vypnuto, 1 = zapnuto)
mani_tk_add_violation_without_forgive 0
// Zapnout volbu odpusteni v menu trestu
mani_tk_allow_forgive_option 1
// Definuje, jestli volba oslepeni muze byt pouzita na hrace (1 = zapnuto)
mani_tk_allow_blind_option 1
// Velikost oslepeni pro 'blind' trest (255 = uplne oslepeni)
mani_tk_blind_amount 253
// Zapnout volbu facka v menu trestu
mani_tk_allow_slap_option 1
// Zapnout volbu penize v menu trestu
mani_tk_allow_cash_option 1
// Pocet zivotu, na ktere bude hrac zfackovan
mani_tk_slap_to_damage 10
// Pocet penez, ktere hrac dostane od teamkill vraha
mani_tk_cash_percent 30
// Zapnout volbu zmrazeni v menu trestu
mani_tk_allow_freeze_option 1
// Jestlize nastavis 1, volba zdrogovani bude pristupna v menu trestu
mani_tk_allow_drugged_option 1
// Zapnout volbu zapalit v menu trestu
mani_tk_allow_burn_option 1
// Toto definuje, jak dlouho bude hrac horet v sekundach
// jako trest za teamkill
mani_tk_burn_time 100
// Zapnout volbu zabit v menu trestu
// 1 = on, zapnuto = vypnuto
mani_tk_allow_slay_option 1
// Hlavni moznost zapnout menu trestu za teamkill zpusobeny odrazem
// 1 = zapnuto, 0 = vypnuto
mani_tk_team_wound_reflect 0
// Nastav pocet zraneni vlastniho tymu, ktere je potreba pro vyhozeni hrace
// v prubehu mapy
mani_tk_team_wound_reflect_threshold 5
// Tato hodnota je nasobic zraneni, ktery pri jakemkoliv poskozeni
// (zivot + vesta) obeti vrati poskozeni zpet na utocnika.
// Jestlize je nastaveno 1.0, poskozeni je stejne, nastav 2.0 jestli chces,
// aby poskozeni, ktere se vrati zpet na utocnika bylo dvakrat vetsi nez
// to co on zpusobil obeti a tak dale
mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0
// Tento prikaz zvysuje the odrazovy pomer pokazde kdyz hrac
// udela teamkill jinemu hraci. Odradi to hrace od teamkillu.
mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1
// Toto definuje, jestli volba casovana bomba muze byt pouzita nebo ne
mani_tk_allow_time_bomb_option 1
// Toto definuje cas do vybuchu bomby
mani_tk_time_bomb_seconds 10
// Toto definuje polomer vybuchu bomby
mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000
// 0 = zadne cary, 1 = cary zapnuty
mani_tk_time_bomb_show_beams 1
// 0 = pouze hrac, 1 = pouze hraci z vlastniho tymu, 2 = vsichni hraci
mani_tk_time_bomb_blast_mode 2
// Toto definuje, jestli volba ohniva bomba muze byt pouzita nebo ne
mani_tk_allow_fire_bomb_option 1
// Toto definuje cas do vybuchu bomby
mani_tk_fire_bomb_seconds 10
// Toto definuje polomer vybuchu bomby
mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000
// 0 = zadne cary, 1 = cary zapnuty
mani_tk_fire_bomb_show_beams 1
// 0 = pouze hrac, 1 = pouze hraci z vlastniho tymu, 2 = vsichni hraci
mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2
// Cas v sekundach, jak dlouho bude hrac horet
mani_tk_fire_bomb_burn_time 100
// Toto definuje, jestli volba mrazici bomba muze byt pouzita nebo net
mani_tk_allow_freeze_bomb_option 1
// Toto definuje cas do vybuchu bomby
mani_tk_freeze_bomb_seconds 10
// Toto definuje polomer vybuchu bomby
mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000
// 0 = zadne cary, 1 = cary zapnuty
mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1
// 0 = pouze hrac, 1 = pouze hraci z vlastniho tymu, 2 = vsichni hraci
mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2
// Polomer odpocitavaciho kruhu, 0 = odpocitavaci polomer je stejny jako polomer vybuchu bomby,
// defalutni hodnota je 256
mani_tk_time_bomb_beep_radius 0
// Polomer odpocitavaciho kruhu, 0 = odpocitavaci polomer je stejny jako polomer vybuchu bomby,
// defalutni hodnota je 256
mani_tk_fire_bomb_beep_radius 0
// Polomer odpocitavaciho kruhu, 0 = odpocitavaci polomer je stejny jako polomer vybuchu bomby,
// defalutni hodnota je 256
mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 0
// Povolit volbu zvyraznit v menu trestu
mani_tk_allow_beacon_option 1
// Polomer zvyraznovaciho kruhu
mani_tk_beacon_radius 384
// *****************************************************************************
// Modul 06: Reservovane Sloty
//
// Popis : Konfigurace prikazu pro modul reservovane sloty
// *****************************************************************************
// Zapnout/vypnout reservovane sloty
mani_reserve_slots 0
// Pocet reservovanych slotu
mani_reserve_slots_number_of_slots 1
// Definuj zpravu, ktera se zobrazi hraci v konzoly, pokud bude vyhozen
mani_reserve_slots_kick_message "Byl jsi vyhozen, protoze se pripojujes na reservovany slot!"
// Definuj zpravu pro prepojeni hracu na jiny server
mani_reserve_slots_redirect_message "Tento server je plny, budes prepojen na jiny z nasich serveru."
// IP adresa serveru, na ktery budou hraci prepojovani. Nech prazdne
// jestlize nechces prepojovani pouzivat
mani_reserve_slots_redirect ""
// Toto definuje, jestli pujdou reservovane sloty zaplnit hraci, ktere na to maji prava
// nebo budou vzdy volne (1 = povoleno zaplnit sloty, 0 = vzdy zachovat sloty volne
// a vyhodit hrace misto toho)
mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1
// Metoda pouzita pro vyhazovani hracu, 0 = podle nejvyssiho pingu (divaci nejdrive),
// 1 = podle casu pripojeni (divaci nejdrive)
mani_reserve_slots_kick_method 1
// IP adresy hracu se ukladaji, aby reservovane sloty a obchazeni hesel (admini) bylo
// bylo pristupne pres GUI server prohlizec. Toto nastaveni povoluje serveru ocisteni
// od starych udaju po uplynuti urciteho casu.
mani_reserve_slots_ip_keep_history 14
// Vyzaduje heslo i pro adminy. Novy system reservovanych slotu umoznuje adminum
// obejit heslo na serveru a pripojit se. Tento prikaz tuto funkci zakaze.
mani_reserve_slots_enforce_password 0
// Toto umoznuje adminum se znamou IP adresou pripojeni prostrednictvim systemu reservovanych
// slotu. Nastavenim na 0 toto umoznis pouze tem, kteri jsou napsani v souboru reserveslots.txt
mani_reserve_slots_include_admin 1
// *****************************************************************************
// Modul 07: Vysoky Ping Vyhazovac
//
// Popis : Tato cast definuje prikazy, ktere maji byt pouzi k vyhozeni hracu s vysokym pingem
// *****************************************************************************
// Zapnout/vypnout vysoky ping vyhazovac (1 = zapnuto)
mani_high_ping_kick 0
// Nastav limit pingu, pres ktery budou hraci vyhozeni
mani_high_ping_kick_ping_limit 400
// Pocet mereni a prumernych hodnot pred rozhodnutim o vyhozeni hrace
// (1 mereni trva okolo 1.5 sekundy)
mani_high_ping_kick_samples_required 60
// Zprava zobrazena v konzoly, pokud je hrac vyhozen
mani_high_ping_kick_message "Tvuj ping je prilis vysoky!"
// *****************************************************************************
// Modul 08: Adminske Zpravy O Akcich
//
// Popis : Tato sekce definuje, ktere adminske akce budou anonymni pro normalni hrace
// na serveru. Jestlize je volba nastavena na 1, pak akce nebude ukazana
// normalnim hracum, jestlize nastavis na 0, vsichni hraci uvidi, ktery admin
// vyhodil/zabil/zabanoval/a dalsi hrace.
// *****************************************************************************
mani_adminslap_anonymous 0
mani_adminblind_anonymous 0
mani_adminfreeze_anonymous 0
mani_adminteleport_anonymous 0
mani_admindrug_anonymous 0
mani_adminmap_anonymous 0
mani_adminswap_anonymous 0
mani_adminvote_anonymous 0
mani_adminsay_anonymous 0
mani_adminkick_anonymous 0
mani_adminslay_anonymous 0
mani_adminban_anonymous 0
mani_adminburn_anonymous 0
mani_adminnoclip_anonymous 0
mani_adminmute_anonymous 0
mani_admincash_anonymous 0
mani_adminsetskin_anonymous 0
mani_admindropc4_anonymous 0
mani_admintimebomb_anonymous 0
mani_adminfirebomb_anonymous 0
mani_adminfreezebomb_anonymous 0
mani_adminhealth_anonymous 0
mani_adminbeacon_anonymous 0
mani_admingravity_anonymous 0
// *****************************************************************************
// Modul 09: Chatova Spamovaci Ochranal
//
// Popis : Tento modul kontroluje spam v chatu ve hre
// *****************************************************************************
// Nastav casovy limit pro spamovani chatu (0 = vypnuto, 1.5 je dobre nastaveni
// pro bezne pouziti)
mani_chat_flood_time 0
// Nastav zpravu, ktera se hraci zobrazi, jestlize bude spamovat
mani_chat_flood_message "Prestan spamovat server!!"
// *****************************************************************************
// Modul 10: Jednoduchy Auto-Vyrovnavac Tymu
//
// Popis : Toto je velmi zakladni autovyrovnavac tymu, ktery neuvazuje
// nad hracovymi zkusenostmi s hranim
// *****************************************************************************
// Nastav na 1, jestlize chces pouzit autovyrovnavani tymu na konci kola (alternativa k
// implementovanemu autovyrovnavaci tymu v CSSource)
mani_autobalance_teams 0
// 0 = hraci jsou prehazovani bez ohledu na to, jestli jsou mrtvi nebo zivi, 1 = mrtvy hraci jsou
// prehozeni nejdrive, pote nasleduji zivy hraci, 2 = pouze mrtvy hraci mohou byt prehozeni
mani_autobalance_mode 1
// *****************************************************************************
// Modul 11: Zobrazeni Aktualniho Casu
//
// Popis : Tento modul umoznuje zobrazit aktualni cas v chatu
// *****************************************************************************
// 1 pro vojensky styl casu, 0 pro 12hodinovy format casu
mani_military_time 1
// Nastav casovou zonu serveru, nebo nech prazdne, pro pridani casove zony
// na konci zobrazeneho casu
mani_thetime_timezone "GMT"
// mani_adjust_time prikaz umoznuje upresnit pocet minut pro
// scitani a odcitani casu pomoci serveroveho casu, kdyz napises thetime ve hre.
// Pokud je na serveru o 20 minut vice nastav mani_adjust_time na -20, jestli je na serveru o
// 30 minut mene nastav mani_adjust_time na 30.
mani_adjust_time 0
// *****************************************************************************
// Modul 12: Nastaveni Hlasovani
//
// Popis : Existuji dva typy hlasovani. Serverem spustene, kdy admin
// spustil hlasovani nebo uzivatelem spustene, kdyz hrac spusti hlasovani.
// Nasledujici prikazy nastavuji konfiguraci hlasovani
// *****************************************************************************
// Povoli hlasovani 1 = zapnuto, 0 = vypnuto (tento prikaz nastavuje vsechno hlasovani, mimo hlasovani
// spusteneho pres herni admin menu nebo pres ma_votequestion / ma_votercon admin
// hlasovani)
mani_voting 0
// Definuje pocet poslednich hranych map, ktere nebudou zobrazeny v nahodnem hlasovani
mani_vote_dont_show_last_maps 3
// Definuje cas v minutach, o ktery bude mapa prodlouzena v Counter Strike
mani_vote_extend_time 20
// Definuje maximalni pocet prodlouzeni mapy
mani_vote_allow_extend 1
// Definuje cas v sekundach, po ktery bude hlasovani dostupne
mani_vote_allowed_voting_time 45
// Definuje, zda se hlasovani o nahodne mape zobrazi na konci
// mapy
mani_vote_allow_end_of_map_vote 0
// Maximalni pocet prodlouzeni mapy pres uzivatelske hlasovani nebo pres nahodne hlasovani o mape
// 0 = neomezene
mani_vote_max_extends 2
// Pocet kol, o ktere bude hra prodlouzena, jestlize mp_winlimit neni 0
mani_vote_extend_rounds 10
// Definuje soubor, ktery bude pouzit pro vyber map k nahodnemu hlasovani
// 0 = mapcycle.txt, 1 = votemaplist.txt, 2 = maplist.txt
mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0
// Definuje soubor, ze ktereho muze admin vybrat mapy pro vytvoreni
// hlasovani o mape
// 0 = mapcycle.txt, 1 = votemaplist.txt, 2 = maplist.txt
mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0
// Definuje kolik minut pred koncem mapy se objevi hlasovani o nahodne
// mape
mani_vote_time_before_end_of_map_vote 3
// Definuje kolik map bude zobrazeno v hlasovani na konci mapy
mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 6
// Povoli prehozeni tymu jako cast prodlouzeni mapy na konci
// hlasovani (Pouze CSS)
mani_vote_end_of_map_swap_team 0
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro zmenu mapy
mani_vote_end_of_map_percent_required 60
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro rcon hlasovani
mani_vote_rcon_percent_required 60
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro hlasovani o otazce
mani_vote_question_percent_required 60
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro nastaveni dalsi mapy
mani_vote_map_percent_required 60
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro spusteni nahodneho hlasovani o mape
mani_vote_random_map_percent_required 60
// Tento prikaz urcuje, jak ostatni hraci uvidi hlasovani pri probihajicim hlasovani
// 0 = tichy mod,
// 1 = ukazat hrace, ktery hlasovali, ale ne jejich volbu,
// 2 = ukazat volbu, ale ne hrace,
// 3 = ukazat hracovo jmeno a jeho volbu
mani_vote_show_vote_mode 3
// Nasleduji prikaz ma aktualne dva rezimy
// 0 = zivi hraci uvidi hlasovaci menu,
// 1 = zivi hraci musi napsat vote pro pristup k hlasovacimu menu,
mani_vote_dont_show_if_alive 0
// Povolit uzivatelum zacit hlasovani votemap
mani_vote_allow_user_vote_map 0
// Povolit uzivatelum prodlouzit mapu jestlize cas vyprsel
mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1
// Povolit uzivatelum vyhozeni hrace na zaklade hlasovani
mani_vote_allow_user_vote_kick 0
// Povolit uzivatelum zabanovat hrace na zaklade hlasovani
mani_vote_allow_user_vote_ban 0
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro prodlouzeni mapy
mani_vote_extend_percent_required 60
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pred zmenou mapy
mani_vote_user_vote_map_percentage 60
// Cas, za ktery bude pristupne hlasovani po zacatku nove mapy
mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60
// Minimalni pocet hlasu pozadovanych pro zmenu mapy (prepisuje procento hlasu)
mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 4
// 0 = pouze, kdyz admin neni na serveru, 1 = po cely cas
mani_vote_user_vote_kick_mode 0
// Procento hlasu potrebnych pro vyhozenim hrace
mani_vote_user_vote_kick_percentage 60
// Cas, za ktery bude pristupne hlasovani po zacatku nove mapy
mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60
// Minimalni pocet pozadovanych hlasu (prepisuje procento hlasu)
mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 4
// 0 = pouze, kdyz admin neni na serveru, 1 = po cely cas
mani_vote_user_vote_ban_mode 0
// Procento hlasu potrebnych pro zabanovani hrace
mani_vote_user_vote_ban_percentage 60
// Cas, za ktery bude pristupne hlasovani po zacatku nove mapy
mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60
// Minimalni pocet pozadovanych hlasu (prepisuje procento hlasu)
mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 4
// Delka banu v minutach, 0 = permanentni (trvaly) ban
mani_vote_user_vote_ban_time 30
// 0 = ban na Steam ID, 1 = ban na IP, 2 = ban na Steam ID a IP
mani_vote_user_vote_ban_type 0
// Povolit zahajeni hlasovani o mape
mani_vote_allow_rock_the_vote 1
// Definuje pozadovane procento hlasu potrebnych pro zmenu mapy
mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60
// Cas, za ktery bude rtv hlasovani pristupne po zacatku nove mapy
mani_vote_time_before_rock_the_vote 120
// Pocet nominaci zahrnutych v hlasovani
mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4
// Pocet nahodnych map vybranych z votemaplist.txt
mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8
// Pozadovane procento hracu na serveru pro zahajeni rtv
// hlasovani
mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60
// Minimalni pocet hracu pozadovany pro zahajeni rtv hlasovani
mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4
// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Hlasovani,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda je hlasovani zapnuto nebo vypnuto.
// 0 = hracovo nastaveni defalutne vypnuto, 1 = hracovo nastaveni defalutne zapnuto
// 1 = defalutne zapnuto, 0 = defalutne vypnuto
mani_player_settings_vote_progress 1
// *****************************************************************************
// Modul 13: Filtrace Slov
//
// Popis : Nasledujici prikazy nastavuji filtraci slov v chatu
// *****************************************************************************
// 0 = vypnuto, 1 = zobrazit hraci varovani
mani_filter_words_mode 0
// Zprava zobrazena hraci
mani_filter_words_warning "Nadavky jsou zakazany na tomto serveru !!!"
// *****************************************************************************
// Modul 14: Nastaveni Zvuku
//
// Popis : Nasledujici prikazy nastavuji, jak bude zvukovy system nakonfigurovan.
// Toto nesouvisi s Quake zvuky
// *****************************************************************************
// Nastavi pocet zvuku, ktere muze normalni hrac pouzit
// za jedno kolo
mani_sounds_per_round 0
// Nastav na 1, jestlize chces, aby zivi hraci neslyseli zvuky spustene
// mrtvymi hraci
mani_sounds_filter_if_dead 0
// mani_sounds_auto_download je prikaz, ktery nastavuje, zda se serverove zvuky
// (ne quake zvuky) automaticky stahuji ke klientovi. Jestlize nastavis na 0, budes
// muset vytvorit vlastni .res soubory pro inicializaci transportu ke klientovi.
// Jestlize zmenis tuto hodnotu z 1 na 0 na bezicim serveru, tak budes muset
// svuj server restartovat.
mani_sounds_auto_download 1
// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Smrticich car,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou smrtici cary zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = hracovo nastaveni defalutne vypnuto, 1 = hracovo nastaveni defalutne zapnuto
// 1 = defalutne zapnuto, 0 = defalutne vypnuto
mani_player_settings_sounds 1
// Jsou dve metody pro prehravani zvuku normalnimi hraci.
// 0 nastavuje, ze plugin pouzije prehrani hernich zvuku = prehrat zvuky s prekryvanim se
// 1 nastavuje, ze plugin pouzije prehrani = prehrat pouze jeden zvuk, bez prekryvani se
mani_play_sound_type 0
// *****************************************************************************
// Modul 15: Protokolovani Pluginu
//
// Popis : Nasledujici prikazy nastavuji, jak bude protokolovani pluginu nakonfigurovano
// *****************************************************************************
// Parametry adminskeho protokolovani
// Adresar, kde budou protokoly ulozeny pod mani_path adresarem
// Typ protokolovani, ktere si prejes pouzit
// 0 = defalutni umisteni protokolu ve stejnem miste jako Valve soubory .log
// 1 = protokoly vytvareny po mapach, pouzivaji stejny styl nazvu souboru jako Valve
// soubory umistene v mani_log_directory adresari
// 2 = Jeden velky soubor zapsany v mani_log_directory
// 3 = Protokol je zapsan jako Steam ID kazdeho admina, ktery spustil prikaz,
// format je STEAM_x_x_xxxxxxxx.log
mani_log_mode 0
// Cesta, kde jsou protokoly ulozeny
mani_log_directory "mani_logs"
// *****************************************************************************
// Modul 16: Smrtici Cary
//
// Popis : Smrtici cary ukazuji plnou caru, kdyz zemres, a to mezi mistem, kde byl
// utocnik, ktery te zabil a mezi mistem, kde jsi byl ty, kdyz jsi zemrel.
// Pouze obet vidi tuto caru
// *****************************************************************************
// 0 = smrtici cary nejsou povoleny, 1 = smrtici cary jsou ukazany, jestlize
// je ma hrac povoleny ve svem nastaveni
mani_show_death_beams 0
// Toto ovlada defalutni rezim - hrac bude mit moznost nastavit rezim Smrticich car,
// kdyz se poprve pripoji na server. Toto nastaveni se vztahuje
// na hrace ulozene. Player_settings.dat nekontroluje,
// zda jsou smrtici cary zapnuty nebo vypnuty.
// 0 = hracovo nastaveni defalutne vypnuto, 1 = hracovo nastaveni defalutne zapnuto
mani_player_settings_death_beam 1
// *****************************************************************************
// Modul 17: Anti-IP Prelud
//
// Popis : Plugin muze byt nakonfigurovan k oslepeni hracu na stejne IP adrese,
// jakmile zemrou a jiny hrac ze stejne IP adresy je stale nazivu. V okamziku,
// kdy vsichni hraci, na stejne IP adrese budou mrtvi, budou znovu videt
// *****************************************************************************
// Tento prikaz zabranuje hracum na stejne IP adrese videt hru, zatimco jiny
// hrac ze stejne IP adresy je stale nazivu. Admini ze stejne IP adresy maji
// vuci tomu imunitu a je pro ně imunitni pravo, kde se toto muze nastavit.
// 0 = neoslepovat hrace na stejne IP adrese, 1 = oslepovat hrace na stejne IP adrese
mani_blind_ghosters 0
// Nasleduji prikazy mohou zabranit hracum pouzivajicim stejnou IP adresu na
// tvem serveru k ziskani vetsinoveho podilu v hlasovani o vyhozeni hrace behem hry.
// 0 = Hraci na stejne IP adrese nemohou pouzi voteban
// 1 = Hraci na stejne IP adrese mohou pouzit voteban
mani_vote_allow_user_vote_ban_ghost 1
// 0 = Hraci na stejne IP adrese nemohou pouzit votekick
// 1 = Hraci na stejne IP adrese mohou pouzit votekick
mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1
// *****************************************************************************
// Modul 18: Reklama V Texturach Map
//
// Popis : Herni reklama v texturach map muze byt polozena na staticke objekty ve hre
// jako jsou zdi.
// *****************************************************************************
// 1 = zapnout reklamu v texturach map, 0 = vypnout reklamu v texturach map
mani_map_adverts 0
// Poznamka o nasledujicim prikazu. Jestlize zapnete valecny mod s
// mani_map_adverts_in_war 0, pak musite zmenit mapu nebo si hraci musi
// dat 'retry' do sve konzole pro zmizeni stavajici reklamy v texturach map
// 1 = allow map adverts with war mode on
// 0 = disallow map adverts in war mode
mani_map_adverts_in_war 0
// *****************************************************************************
// Modul 19: Anti-Jmeno Hackovani
//
// Popis : Tento kod je nyni z velke casti zastaraly a VAC by to mel
// rozpoznat jako typ cheatu, takze v soucasne dobe neni
// nutne mit tuto detekci zapnutou.
// *****************************************************************************
// 0 = vypnuto, pokud je nastaveno jine cislo, je to pocet zmen jmena pred vykonanim
// urcite akce (toto je opatreni pro hack, ktery neustale meni hracovo jmeno
// a tak ztezuje nalezeni aktualniho jmena hrace pro udeleni banu)
mani_player_name_change_threshold 15
// 0 = pocet zmen jmena za kolo
// 1 = pocet zmen jmena za mapu
mani_player_name_change_reset 0
// 0 = vyhozeni, 1 = ban na Steam ID, 2 = ban na IP adresu,
// 3 = ban na Steam ID a IP adresu
mani_player_name_change_punishment 0
// 0 = trvaly ban, jinak urcuje delku banu v minutach
mani_player_name_change_ban_time 0
// *****************************************************************************
// Modul 20: Extra Spawnbody
//
// Popis : Extra Spawnbody muzou byt zapnuty nebo vypnuty pouzitim nasledujicich prikazu
// *****************************************************************************
// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto (bude pouzivat soubor spawnpoints.txt)
mani_spawnpoints_mode 0
// *****************************************************************************
// Modul 21: Sledovani Sprayovani
//
// Popis : Modul sledovani sprayovani povoluje adminum sledovat detaily
// hrace, ktery sprayoval logo ve hre pomoci prikazu ma_spray,
// zatimco je blizko spraye
// *****************************************************************************
// Kontrola sledovani sprayovani
// 0 = off, 1 = on
mani_spray_tag 0
// Cas v sekundach, po ktery budou spraye sledovany
mani_spray_tag_spray_duration 120
// Maximalni vzdalenost od spraye, ve ktere mohou byt informace ziskany
mani_spray_tag_spray_distance_limit 500
// Pouzit efekt na spray, ktery je v dosahu
// 0 = zadny
// 1 = svetlo (defalutne zare pro DoD)
// 2 = zare
mani_spray_tag_spray_highlight 1
// Delka banu v minutach
mani_spray_tag_ban_time 60
// Konzolove zpravy
mani_spray_tag_warning_message "Prosim, prestan pouzivat svuj spray"
mani_spray_tag_kick_message "Byl jsi vyhozen za pouziti urazliveho spraye"
mani_spray_tag_ban_message "Byl jsi zabanovan na 60 minut za pouziti urazliveho spraye"
mani_spray_tag_perm_ban_message "Byl jsi trvale zabanovan za pouziti urazliveho spraye"
// 0 = Povolit spraye na serveru
// 1 = Blokovat vsechny spraye na serveru (musi byt nastaveno mani_spray_tag 1)
mani_spray_tag_block_mode 0
// Varovna zprava, jestlize jsou spraye blokovany
mani_spray_tag_block_message "Na tomto server jsou spraye blokovany !!"
// Velikost poskozeni, jako varovani za pokus o sprayovani loga
mani_spray_tag_slap_damage 0
// *****************************************************************************
// Modul 22: Zahrivaci Kolo
//
// Popis : Zahrivaci kolo je pouzito na zacatku mapy. Casovac muze byt nastaven
// tak, aby se po urcitem case restartovala mapa. Pro hry jako CSS
// to znamena, ze pozdeji pripojeni hraci stale stihnou pistolove kolo,
// ktere si nemeli nechat ujit. Pro CSS existuje specificky prikaz, ktery povoli
// pouze noze behem tohoto obdobi.
// *****************************************************************************
// 0 = Zadne zahrivaci kolo po nacteni mapy
// Vice nez 0 = pocet sekund po nacteni mapy do restartu mapy a
// normalniho pokracovani hry
mani_warmup_timer 0
// 1 = zobrazen odpocet ve stredu obrazovky
// 0 = zadny odpocet nezobrazen
mani_warmup_timer_show_countdown 1
// Pouze pro CSS, nastav na 1 pro nozovy mod, kdy hraci maji povoleno
// pouzivat pouze noze behem zahrivaciho kola
mani_warmup_timer_knives_only 0
// Pouze pro CSS, povoli hracum znovozrozeni, pokud zemrou behem
// zahrivaciho kola
mani_warmup_timer_knives_respawn 1
// Nastav nasledujici prikaz na 1, jestlize nechces povolit pouzivani menu
// tresu behem zahrivaciho kola. Nastav na 0, jestli si prejes povolit menu trestu
mani_warmup_timer_ignore_tk 1
// Jestli chces, aby nozovy mod byl vypnut na fy_ a aim_ mapach, kde jsou
// zbrane vzdy na zemi, nastav toto na 1, nastav na 0, jestli ti to je jedno
mani_warmup_timer_knives_only_ignore_fyi_aim_maps 1
// Nastav toto na 1 pro neomezene granaty behem zahrivaciho kola
// (opravdu dobra zabava !!)
mani_warmup_timer_unlimited_grenades 0
// Veci dane hraci na spawnu, napriklad weapon_ak47, item_assaultsuit atd
// Muzes mit vice veci v kazdem prikazu, plugin vybere nahodnou vec
// z kazdeho prikazu, napriklad
// mani_warmup_timer_spawn_item_2
"weapon_xm1014:weapon_usp:weapon_ump45:weapon_tmp:weapon_scout:
weapon_p90:weapon_aug:weapon_p228:weapon_mp5navy:weapon_mac10:
weapon_m4a1:weapon_m3:weapon_m249:weapon_glock:weapon_galil:
weapon_fiveseven:weapon_ak47"
mani_warmup_timer_spawn_item_1 "item_assaultsuit"
mani_warmup_timer_spawn_item_2 ""
mani_warmup_timer_spawn_item_3 ""
mani_warmup_timer_spawn_item_4 ""
mani_warmup_timer_spawn_item_5 ""
// Jestlize je normalne zapnuto zranovani vlastnich hracu, nastavenim
// na 1 se automaticky vypne behem zahrivaciho kola
mani_warmup_timer_disable_ff 1
// Nastavi neomezene naboje pro CSS, 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_warmup_infinite_ammo 0
// *****************************************************************************
// Modul 23: Menu Moznosti
//
// Popis : Nasledujici moznosti urcuji typ menu, ktere si prejete pouzit
// a jak bude zobrazeno
// *****************************************************************************
// Nastav na 1 pro AMX styl menu, nebo na 0 pro ESCAPE styl menu
// Toto je potlaceno v souboru gametypes.txt, jestlize hra nepodporuje
// AMX styl menu. V dobe vytvareni tohoto souboru pouze 3 hry
// podporovaly AMX styl menu. CS:S, DoD:S a HL2CTF
mani_use_amx_style_menu 1
// 0 = zadne trideni menu, 1 = tridit vetsinu menu podle hracova jmena
mani_sort_menus 1
// *****************************************************************************
// Modul 24: Vnejsi Protokolovani
//
// Popis : Toto nastavi externi protokolovani, ktere je vyzadovano pro externi
// statisticke programy jako hlstatsx a psychostats pro vypocet zasahu tela
// a presnost jednotlivych typu zbrani.
// *****************************************************************************
// Zapne/vypne protokolovani 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_external_stats_log 0
// Moznost povolit extra protokoly ve ve valecnem rezimu, 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_external_stats_log_allow_war_logs 0
// Moznost pro CSS protokolovat zabijeni botu nebo ne
// 0 = do not log bot kills
// 1 = log bot kills
mani_external_stats_css_include_bots 0
// *****************************************************************************
// Modul 25: Ulozeni Skore
//
// Popis : Tento modul ulozi hracovo skore, kdyz odejde ze serveru a obnovi se,
// pokud se znovu pripoji do hry behem stejne mapy. U CSS to take umoznuje
// zahrnout penize, jestlize je tato volba zapnuta. Jestlize je mapa restartovana
// pres prikaz mp_restartgame, budou ulozena skore vymazana
// *****************************************************************************
// Zapne/vypne funkci ulozeni skore, 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_save_scores 0
// Cas v minutach, po ktery je mozno obnovit hracovo skore, jestlize je nastaveno na 0
// hracovo skore bude mozno obnovit behem cele mapy
mani_save_scores_tracking_time 5
// Pouze pro CSS, jestlize je nastaveno ukladani skore na 1, umoznuje
// take obnoveni jejich penez. 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_save_scores_css_cash 1
// *****************************************************************************
// Modul 26: Auto-Pripojovani
//
// Popis : Tento modul nepovoli hraci vyber konkretniho tymu a donuti ho
// pripojit se pomoci auto-pripojeni nebo pripojit se k divakovi. Jako
// rozsireni je take moznost zapamatovat si tym, do ktereho se hrac pripojil a
// v pripade znovupripojeni je hrac nucen vratit se do stejneho tymu, jako byl
// predtim. Auto-pripojovaci modul muze byt prepsan pomoci prikazu
// ma_swapteam, auto-vyrovnavani a dalsich vnejsich pluginu jako etb nebo ptb.
// *****************************************************************************
// Moznost zapnout/vypnout funkcni modulu. Je-li zapnut, hraci musi pouzit
// auto-pripojeni, kdyz se chteji pripojit k tymu
// 1 = on/0 = off
mani_team_join_force_auto 0
// Je-li nastaveno na 1, plugin si zapamatuje hracuv tym a nuti jej byt ve
// stejnem tymu jestlize se snazi znovupripojit nebo zmenit tym ve hre.
mani_team_join_keep_same_team 0
// *****************************************************************************
// Modul 27: STEAM_ID_PENDING Vyhazovac
//
// Popis : Tento modul umoznuje vyhodit hrace, jejiz Steam ID je
// STEAM_ID_PENDING po urcite casove obdobi. Kdyz je hrac vyhozen,
// zobrazi se mu zprava zadajici, aby se pripojil znovu.
// *****************************************************************************
// Moznost nastavit pocet sekund po pripojeni na server, nez bude
// hrac vyhozen. Doporucena hodnota je okolo 15-20 sekund.
// Jestlize nastavis na 0, funkce modulu bude vypnuta
mani_steam_id_pending_timeout 0
// Moznost zobrazit adminovi zpravu, ze hrac byl vyhozen za
// problem se STEAM_ID_PENDING.
mani_steam_id_pending_show_admin 1
// *****************************************************************************
// Modul 28: AFK Manager
//
// Popis : Tento modul nastavuje, co bude s hraci, kteri jsou AFK. Funguje tak,
// ze sleduje spise pohyby mysi a klavesnice nez hracovu pozici ve hre.
// Modul muze byt nakonfigurovan tak, aby na zaklade poctu kol,
// po ktere je hrac AFK nebo podle stanoveneho poctu sekund bylo s AFK
// hracem neco provedeno.
// *****************************************************************************
// Prikaz k zapnuti/vypnuti AFK Managera 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_afk_kicker 0
// 0 = Nejprve presunou k divakum, pak vyhodit ze serveru, 1 = Rovnou
// vyhodit ze serveru
mani_afk_kicker_mode 0
// 0 = vypnuto, > 0 = pocet kol predtim, nez je hrac vyhozen ze serveru
// nebo presunut k divakum
mani_afk_kicker_alive_rounds 0
// 0 = vypnuto, > 0 = pocet kol pred vyhozenim hrace ze serveru
mani_afk_kicker_spectator_rounds 0
// 0 = vypnuto, > 0 = pocet sekund predtim, nez je hrac vyhozen ze serveru
// nebo presunut k divakum
mani_afk_kicker_alive_timer 0
// 0 = vypnuto, > 0 = pocet sekund pred vyhozenim hrace ze serveru
mani_afk_kicker_spectator_timer 0
// 0 = Hrac s imunitou nebude presunut vubec, 1 = Hrac s imunitou bude
// presunut k divakum, ale ne vyhozen ze serveru
mani_afk_kicker_immunity_to_spec_only 0
// *****************************************************************************
// Modul 29: Sazkovy Modul
//
// Popis : Tento modul je jednoduchy sazkovy modul podobny Mattie's
// event script z ajaxu, ale ne tak slozity.
// *****************************************************************************
// 0 = Vypne sazky, 1 = Zapne sazky
mani_css_betting 0
// 0 = Mrtvi i zivi hraci mohou vsazet, 1 = Jenom mrtvi hraci mohou vsazet
mani_css_betting_dead_only 1
// Toto urcuje, jestli hrac v situaci X proti 1 vyhraje, zda obdrzi
// ztracene penize od hracu, kteri vsadili proti nemu. Toto
// nastaveni urcuje pocet hracu, kdy bude tato moznost aktivovana,
// napriklad pro 5 proti 1 to nastav na 5, 3 proti 1 to nastav na 3.
// V uvedenem prikladu 5 proti 1, pokud jsou celkove sazky $4000 na
// tym o 5 hracich a oni prohraji, tak hrac, ktery zabil vsech 5 hracu
// obdrzi $4000, ktere byly vsazeny proti nemu.
mani_css_betting_pay_losing_bets 0
// 0 = Zadne oznameni, 1 = Oznamit, kdo podal sazku
mani_css_betting_announce_one_v_one 0
// *****************************************************************************
// Modul 30: Odmenovy Modu
//
// Popis : Tento modul je odmenovy modul je podobny Firesnakes Scriptu
// pro Matties event script. Odmenovy modul sleduje hracovo zabijeni.
// Pote, co zabije urcite mnozstvi hracu, hrac obdrzi odmenu na svoje
// zabiti. Hrac, ktery tohoto hrace zabije obdrzi tuto odmenu.
// *****************************************************************************
// 0 = Vypnuto, 1 = Zapne modul
mani_css_bounty 0
// Nastavi minimalni pocet zabiti pro vypsani odmeny za hrace
mani_css_bounty_kill_streak 5
// Nastavi pocatecni odmenu za hrace
mani_css_bounty_start_cash 1000
// Nastavi vysi penez pridanych k odmene za hrace, za preziti kola
// s vypsanou odmenou na jejich zabiti
mani_css_bounty_survive_round_cash 500
// Nastavi vysi penez pridanych k odmene za hrace, za zabiti jineho
// hrace, na ktereho je vypsana odmena
mani_css_bounty_kill_cash 250
// Nastavi barvu hrace, kterou bude oznacen, jestlize je na nej vypsana
// odmena a hraje za CT
mani_css_bounty_ct_red 255
mani_css_bounty_ct_green 255
mani_css_bounty_ct_blue 255
mani_css_bounty_ct_alpha 255
// Nastavi barvu hrace, kterou bude oznacen, jestlize je na nej vypsana
// odmena a hraje za T
mani_css_bounty_t_red 255
mani_css_bounty_t_green 255
mani_css_bounty_t_blue 255
mani_css_bounty_t_alpha 255
// *****************************************************************************
// Modul 31: Cilovy Modul pro CSS
//
// Popis : Tento cilovy modul pro CSS umoznuje zabiti vsech hracu, kteri
// nedokoncili svuj cilovy ukol na konci kola. Napriklad, jestlize
// CT nechteji jit zneskodnit bombu, budou zabiti. Jestlize teroriste
// odmitaji polozit bombu, budou zabiti na konci kola.
// *****************************************************************************
// 0 = Vypnuto, 1 = Zapnuto
mani_css_objectives 0
// *****************************************************************************
// Modul 32: Auto-Mapovy Modul
//
// Popis : Tento modul je navrzen tak, aby popularni mapy byly automaticky
// nacteny, jestlize je na tvem serveru minimalni pocet hracu.
// Typicke nastaveni by bylo nacist mapu de_dust2, pokud nejsou na
// serveru prave zadni hracii.
// *****************************************************************************
// 0 = vypnuto, 1 = zapnuto
mani_automap 0
// Tento prikaz nastavuje seznam map, na ktere bude automaticky zmeneno,
// muzes zadat i vice nez jednu mapu, oddel kazdou mapu symbolem : napriklad
// mani_automap_map_list "de_dust2:de_aztec:cs_office"
mani_automap_map_list ""
// Pocet hracu mensi nez X, kdy bude automaticky zmenena mapa
mani_automap_player_threshold 0
// Zahrnout boty do poctu hracu
// 0 = Vyloucit boty z vypoctu
// 1 = Zahrnout boty do vypoctu
mani_automap_include_bots 0
// Time in seconds after the player threshold has been reached that an automap
// change will take place. Default is 5 minutes (300 seconds)
mani_automap_timer 300
// If an automap event happens, you can set the next map once that map has
// loaded to be the same as the current map.
// 0 = vypnuto
// 1 = zapnuto
mani_automap_set_nextmap 0
// *****************************************************************************
// Modul 33: Prikazova Spamovaci Ochrana
//
// Popis : Toto je prikazova spamovaci ochrana ve hre
// *****************************************************************************
// Nastavi casovy prah pro prikazovy spam (0 = vypnuto, 1 je dobra
// hodnota pro pouziti)
mani_command_flood_time 0
// Nastavte pocet prikazu, ktere muzou byt vykonany behem mani_command_flood_time
// (14 je dobra hodnota pro pouziti)
mani_command_flood_total 14
// Tresty hracum za spamovani (0 = vypnuty, 1 = vyhodit hrace, 2 = zabanovat hrace)
mani_command_flood_punish 0
// Kolikrat muze byt hrac zablokovan spamovacim limitem nez bude potrestan
mani_command_flood_violation_count 5
// Cas (v minutach), na ktery bude ban udelen (0 = trvaly)
mani_command_flood_punish_ban_time 60
// *****************************************************************************
// Modul 34: Ruzne
//
// Popis : Male prikazy, pro ruzne kontroly
// *****************************************************************************
// Nasledujici prikazy nastavuji, jak bude pocitano poradi map
// 0 = standardni Valve poradi map,
// 1 = jestli nechcete, aby se vase poradi map restartovalo na prvni misto
// v seznamu, kdyz mapa k presunu neni v poradi,
// 2 = nahodne poradi (pouzije prikaz mani_vote_dont_show_last_maps k
// vynechani poslednich hranych map)
// 3 = preskoci na dalsi nehranou mapu v seznamu map dokud vsechny mapy
// v seznamu nebudou odehrany po restartu
mani_mapcycle_mode 0
// 0 = Normalni hra
// 1 = Hraci dostanou volne granaty v CSS na zacatku kola a po tom, co granat hodi
mani_unlimited_grenades 0
// Vynuti vsem mrtvym hracum zapnout overview_mode 0 pro kazdy snimek zapasu
mani_war_mode_force_overview_zero 0
// Kdyz nastavite na 1, budete muset pouzit predponu ma_ v chatovych
// prikazech, jestli na 0, budete moci predponu ma_ v prikazech vynechat.
// Toto je pouze pro herni chatove prikazy a pro Beetlefart kompatibilitu,
// jestlize ji pouzivate.
mani_use_ma_in_say_command 0
// Povoli mrtvym hracum pouzivat hlasovou konverzaci s ostatnimi mrtvymi hraci,
// bez ohledu na jejich tymy
// 0 = Vypnuto, 1 = Zapnuto
mani_dead_alltalk 0
// Nastav na 0 pro normalni mod, nastav na 1 pro odstraneni spamu.
// Tento prikaz je uzitecny, jestlize pouzivate Mattie's Event Scripts, ktere
// volaji v chatu prikazu, takze chat neni spamovan.
mani_mute_con_command_spam 0
// Zapne/vypne v levem hornim rohu prikazy ma_say and ma_chat
mani_adminsay_top_left 1
// Zapne/vypne v chatu prikazy ma_say and ma_chat
mani_adminsay_chat_area 1
// Povoli admin text dole ve stredu obrazovky
mani_adminsay_bottom_area 0
// Povoli uzivatelum psat si s adminy pres ma_chat
mani_allow_chat_to_admin 1
// Definuje, zda vykonany prikaz ff bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_ff_player_only 1
// Definuje, zda vykonany prikaz nextmap bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_nextmap_player_only 1
// Definuje, zda vykonany prikaz timeleft bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_timeleft_player_only 1
// Definuje, zda vykonany prikaz thetime bude zobrazen pouze hraci nebo
// nebo celemu serveru (1 = pouze hraci)
mani_thetime_player_only 1
// Definuje, jak dlouho by mel hrac horet v sekundach, kdyz je hrac zapalen
// adminem
mani_admin_burn_time 20
// Definuje zpravu, ktera bude zobrazena, kdyz rukojmi te prestane
// nasledovat v CSS
mani_hostage_follow_warning 0
// Toto umoznuje zmenit predponu chatovych prikazu, defalutni je @
mani_say_command_prefix "@"
// Toto umoznuje vsem hracum pouzivat prikaz ma_rates
// 0 = Pouze admini s pristupem k ma_rates,
// 1 = Kazdy na serveru muze pouzit ma_rates
mani_all_see_ma_rates 0
// Jestlize probehne prehozeni tymu pres hlasovani na konci mapy,
// nastav toto na 1 pro prehozeni tymovych skore, jinak dej 0 (pouze CSS)
mani_swap_team_score 1
// Pokud chcete menu automaticky zavrit po provedeni nejakeho prikazu jako
// zabiti, zmrazeni, atd, nastav toto na 1. Pokud si prejete aby zustalo otevrene
// nastav toto na 0
mani_old_style_menu_behaviour 0
// Jestlize pouzivate AMX styl menu, ale preferujete moznost pouziti menu
// v textovem stylu pri zmacknuti escape pri vkladani textovych dat, jako pri
// nastaveni jmena v Klientskem Admin menu, pak toto nastav na 1.
mani_menu_force_text_input_via_esc 0
// Nasledujicim prikazem muzete nastavit maximalni cas, na ktery muze byt hrac
// zabanovam adminem, ktery ma pouze normalni ban z vlajky 'b'. Vlajka
// pro jakykoliv ban vcetne trvaleho banu je v 'pban' vlajce. Hodnota prikazu je
// v minutach. Defalutni hodnota je 360 minut nebo 6 hodin, zadny admin s
// 'b' vlajkou, ale ne s 'pban' vlajkou nebude moci zabanovat hrace na vice
// na vice nez 6 hodin a nebude moci zabanovat hrace permanentne.
mani_admin_temp_ban_time_limit 360
//Stejne jako vyse, ale pro umlceni
mani_admin_temp_mute_time_limit 360
// Tento prikaz zabije hrace, kteri zemreli behem CSS kola, pak odesli a znovu
// se pripojili na server ve stejnem kole, aby hrali stejne kolo vice nez
// jedenkrat. 0 = Vypnuto, 1 = Zapnuto
mani_anti_rejoin 1
// Tento prikaz vrati penize za zbrane, ktere byly odstraneny hraci
// na spawnu, kvuli zakazu te zbrane.
mani_weapon_restrict_refund_on_spawn 1
// Tento prikaz zabrani uzivatelum zvednout zbran, jestlize je zakazana.
// Toto take zabranuje klicce, ze koupena zbran bude vyhozena a pak
// koupena dalsi (za predpokladu 1 zbrane na tym)
mani_weapon_restrict_prevent_pickup 1
// Jestlize pouzivate Steam Bans (www.steambans.com) muzete automaticky
// spoustet sveho klienta sb_status v konzoli, kdyz vybirate hrace.
// 0 = vypnuto, 1 = zapntuo.
mani_sb_observe_mode 0
// 5 configu, ktere muzou byt nacteny a spusteny na zacatku mapy
// mani_exec_default_file1 defalutne spousti mani_server.cfg
// Externi configy muzou byt pouzity, napriklad
// mani_exec_default_file2 "./mani_admin_plugin/defaults.cfg"
// Odkomentujte nasledujici soubory, pokud potrebujete spustit
// konfiguracni soubor.
//mani_exec_default_file1 ""
//mani_exec_default_file2 ""
//mani_exec_default_file3 ""
//mani_exec_default_file4 ""
//mani_exec_default_file5 ""
// Spusteni mani_quake_sounds.cfg (musi byt nainstalovany Quake Sounds)
exec mani_quake_sounds.cfg
// Spusteni mani_skins_config.cfg (musi byt nainstalovany balicek skinu)
exec mani_skins.cfg
// Defalutni duvod, ktery se zobrazi hraci jestlize je zabanovan
mani_admin_default_ban_reason ""
// Defalutni duvod, ktery se zobrazi hraci jestlize je umlcen
mani_admin_default_mute_reason ""
// *****************************************************************************
// Dokoncit se zpravou do konzole
// *****************************************************************************
echo "****** Finished executing mani_server.cfg ******"